Arleklint
Aktiv medlem
Det första om gatufototräff;
Vi körde en sådan i somras där vi gav varandra uppdrag att foto olika människor.
Jag vill att vi upprepar det. Dels för att jag gillar utmaningar själv, men oxå för att jag sett att många efterfrågar det.
Vi kan krydda det genom att inte be om lov att fota utan att fota typ:
Tiggare drabbas av översittande dam.
Tiggare drabbas av välvillig person
Pensionär gräver mynt i plånboken
Kille spanar in en oförstående tjej (eller tvärt om)
...
...
Vi kan ha massor av idéer om uppdrag vi kan ge varandra.
Jag föreslår att vi träffas vi Slussens Tunnelbaneuppgång Hökens gata! på Onsdag kl 18.00
Häng på!
Det andra om förlåt:
Nu är det tuffare... Jag roddade mycket förr, men la ner det. Jag brände ut mig och fick noll engegemang i allt. Det har varat en tid och sedan en tid är jag sjukskriven. Det hela kombineras med en depression, men jag har bra läkare och stoppar i mig mediciner samt talar med psykolog.
En effekt av medicinerna har hittills varit att jag pendlat i humör, så om jag (vilket jag vet jag har gjort) retat folk i forumen och provocerat så är medicinen en orsak.
Nu börjar jag komma på banan igen. Kanske jag rent av blir hustomte igen en dag
Ett stort förlåt för att jag bråkat i vissa trådar!
Vi körde en sådan i somras där vi gav varandra uppdrag att foto olika människor.
Jag vill att vi upprepar det. Dels för att jag gillar utmaningar själv, men oxå för att jag sett att många efterfrågar det.
Vi kan krydda det genom att inte be om lov att fota utan att fota typ:
Tiggare drabbas av översittande dam.
Tiggare drabbas av välvillig person
Pensionär gräver mynt i plånboken
Kille spanar in en oförstående tjej (eller tvärt om)
...
...
Vi kan ha massor av idéer om uppdrag vi kan ge varandra.
Jag föreslår att vi träffas vi Slussens Tunnelbaneuppgång Hökens gata! på Onsdag kl 18.00
Häng på!
Det andra om förlåt:
Nu är det tuffare... Jag roddade mycket förr, men la ner det. Jag brände ut mig och fick noll engegemang i allt. Det har varat en tid och sedan en tid är jag sjukskriven. Det hela kombineras med en depression, men jag har bra läkare och stoppar i mig mediciner samt talar med psykolog.
En effekt av medicinerna har hittills varit att jag pendlat i humör, så om jag (vilket jag vet jag har gjort) retat folk i forumen och provocerat så är medicinen en orsak.
Nu börjar jag komma på banan igen. Kanske jag rent av blir hustomte igen en dag
Ett stort förlåt för att jag bråkat i vissa trådar!