Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tui De Roy

Produkter
(logga in för att koppla)

Kronvall

Medlem
Jag har fått en liten småfavorit när det gäller djurporträtt och det är Tui De Roy från Nya Zeeland. Till detta kommer att en god vän som snart fyller 30 är helt upp över öronen förälskad i den bilden Tui tog när hon kom tvåa i klassen Animal Portraits i Wildlife Photographer of the Year 2004.

Bilden föreställer två albatrossar och går att hitta på http://shorl.com/fopraprupruhyto

Courting white-capped albatrosses
Tui De Roy, (New Zealand)
Runner-up

Nu tycker jag det skulle vara en perfekt present att fixa en poster av detta bidrag i typ 70x100cm men jag kan för allt i världen inte få fram hur jag skall få tag på den. Mindenpictures.com har lite med henne men i övrigt verkar det vara lite halvsvårt. Kanske kan ni hjälpa mig?

Martin

Tack. Det var iof inte albatrosser men pingvinerna var fina de med =) Dock fick du mig att försöka igen och tillslut hittade jag faktiskt den bilden jag sökte =)

Tur att man fick lön igår för här åker visakortet fram.

Man kan nästa tro att det är måndag idag. Det var ju en bildbank så det där med posters kan jag glömma om jag inte skall fixa det själv =(

Frågan kvarstår med andra ord

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar