Sannabra
Medlem
Min kamera har fungerat klockrent sedan jag köpte den (kompakt kamera, 12x zoom, panasonic lumix DMC-TZ7). Dock var det något barn som fick tag på den idag (eller om det var igår) och nu när jag fotade med den påväg hem så blir det vågiga vita streck över alla foton. Jag kan dock fortfarande filma med den. Jag misstänker att den kan ha fått en smäll (den låg dock i fodralet).
Då den inte går att få tag på längre, var ganska dyr, fungerat klockrent och då jag har ett undervattenshus till den så vill jag verkligen få den att fungera igen.
Vad kan vara fel? Vad kan jag göra? Är det något som går att köpa in själv och byta/fixa till eller måste den lämnas in? Vad kan det tänkas kosta isf?
Alla tips mottages tacksamt!
Då den inte går att få tag på längre, var ganska dyr, fungerat klockrent och då jag har ett undervattenshus till den så vill jag verkligen få den att fungera igen.
Vad kan vara fel? Vad kan jag göra? Är det något som går att köpa in själv och byta/fixa till eller måste den lämnas in? Vad kan det tänkas kosta isf?
Alla tips mottages tacksamt!