Annons

Tradulosare till Pentax K1000, vart?

Produkter
(logga in för att koppla)

Dalleponken

Medlem
Ar ny pa analog SLR och vill ha en tradutlosare for att kunna knappa lite mysiga natt/skymningsbilder.

Jag provade att soka har i forumet men hittade ingenting, kanske for att jag inte har svenskt tangentbord? Sokte pa eBay, men hittade bara varianter till digitala kameror... :c( Det ar ju en vanlig x-terminal ingang (har samma pa min gamla Agfa Silette), ar det helt omojligt att fa tag pa sadana grejor nufortiden??

MVH

/Stefan

Jessops i närheten av Tottenham Court Road hade i alla fall förr begagnat i källaren. Fortsätt Oxford street riktning St Pauls så ligger det på höger sida ett eller ett par kvarter från Tottenham Court Road. Var nog ett år sedan jag senast gick förbi, så det kan ju ha försvunnit. Inte heller säkert att de fortfarande har begagnat.

Jessops i närheten av Tottenham Court Road hade i alla fall förr begagnat i källaren. Fortsätt Oxford street riktning St Pauls så ligger det på höger sida ett eller ett par kvarter från Tottenham Court Road. Var nog ett år sedan jag senast gick förbi, så det kan ju ha försvunnit. Inte heller säkert att de fortfarande har begagnat.

Tackar!

Tro't eller ej, men jag sag att Jessops hade en tradutlosare for 47p pa deras webbsajt!!! Ska dit och se om det verkligen stammer!

/Stefan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar