Annons

Tråkiga 20 min Ledde Till Min Bästa Bild Någonsin

Produkter
(logga in för att koppla)

samispringsteen

Aktiv medlem
Hej
Jag var ute tidigare idag och fotograferade i ca 20min. Många minuter som skulle bli tråkiga, trodde jag.
Kom till platsen och ser ifrån långt håll en lite boll på grenen, jag tänkte först att de var något fågelbo eller sånt men efter att ha tittat närmare och smugit mig på detta vackra motiv så fick jag med mig 3st riktigt fina bilder varav en av dessa flög direkt in på min första plats i samlingen över mina bästa bilder.

Jag fotade med andra MIN BÄSTA BILD NÅGONSIN idag :)

Titta ögonkontakten i Bild 4
Titta sökningen efter föda i de ögonen i Bild 5

Bilagor

• DSC_4643.jpg
    DSC_4643.jpg
    37.4 KB · Visningar: 572
  • DSC_4695.jpg
    DSC_4695.jpg
    31.1 KB · Visningar: 577
  • DSC_4724.jpg
    DSC_4724.jpg
    22.8 KB · Visningar: 575
  • DSC_4728.jpg
    DSC_4728.jpg
    25.4 KB · Visningar: 566
  • DSC_4729.jpg
    DSC_4729.jpg
    26.4 KB · Visningar: 584
fin fångst.. gillar ögonkontakt med fåglar.
20 min är lite lidande... andra får vänta i 20 dagar ;)

Tycker du att 20 minuter är jobbigt så ska du nog inte hålla på med fågelfoto. ;-)

Grattis till fina bilder, andra har fått vänta halva livet på sådana, vissa väntar fortfarande. :)

Tycker du att 20 minuter är jobbigt så ska du nog inte hålla på med fågelfoto. ;-)

Grattis till fina bilder, andra har fått vänta halva livet på sådana, vissa väntar fortfarande. :)

Hej Anders, det var själva fotograferingen som var jobbig inte alls, men jag var stressad innan och ville helst inte fotografera pga det, då jag alltid är ute så blir de minst 2 timmar eller mer :) så tålamod är mitt minsta bekymmer :) Tack

fin fångst.. gillar ögonkontakt med fåglar.
20 min är lite lidande... andra får vänta i 20 dagar ;)

Samma sak där:) jag led inte av tiden som jag fotograferade utan det var att jag var stressig och ville inte fotografera i bara 30min som jag hade men personen som jag är kp till kunde endast idag :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar