Annons

"tråkat till sig"? vilket piller?

Produkter
(logga in för att koppla)

cwe

Aktiv medlem
Hej på er alla,
det känns som om fotosidan tappat lite "gnista" på senaste veckorna? Det är ju så i perioder, så klart, och går säkert över.

Men frågan är, vad kan man hitta på för medicin mot denna förkylning? Fototävling? Glada tillrop?

Jag vet inte, men jag tänkte att vi kanske kunde spåna fram nåt, tillsammans med kära red kanske till och med?

-Christian

Jag äter förnuvarande kul-piller med dubbelverkande sepåfanhinna..

Man skulle ju tänka sig att vi skulle dra igång en fototävling om alla deltagare kan hålla sig i reglerna.

Jag ska fundera på detta i kväll. Tyvärr är David indisponibel (jag har för mig att han är och cyklar i spanien). Men som sagt...
Christer kan säkerligen fixa till ett album för uppladdning av tävlingsbilder.

Återkommer..

Snabba reaktioner här! Vad kul...spåna på alla ni som tittar också!
-Christian

Japp så blev det... Mera information kommer upp om ett litet tag.. så ni kan börja leta vårtecken :)

Lycka till!

Jesper,
asch, jag som just hade tänkt föreslå "butiksliv" som tema! Vaddå tjuvstart? :)

Vårtecken, jo det kan vi ju behöva leta efter! Hmm, har redan en idé eller två...
-Christian

Jättekul!!!

Detta tycker jag var en jättkul ìde` !!

Jag tor att för såna som mej, amatör med ide´torka *ler* så kommer det att bli inspererande att ha ett tema att fotografera efter.
Samtidigt tror jag man kan lära sig lite mer om alla fotar ungefär samma saker så man kan jämföra typ kompostion, vinklar o.s.v eller??

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar