Annons

Trådklistring med "bäst-före-datum"

Produkter
(logga in för att koppla)

tannler

Aktiv medlem
Att klistra en nyhet, oavsett vad det är, är lovvärt, särskilt om det sparar in på antalaet trådar av typen hur, vad & varför relaterat till ämnet. Risken är dock bara att klistringen rätt som det är blir överspelad. Ett exempel;

I Forum > Efter exponeringen > Photoshop CS / Elements finns en klistrad tråd; OBS: Camera Raw 4.1 ute ( 1 2 ). Lovvärt och funktionellt, ända tills Camera Raw 4.2 kommit ut, och det har den.

Jag har sett andra klistrade trådar som "överlevt sig själva" och ler åt dem under den tid det tar innan de "avlivas". Jag skule uppskatta en "Brevlåda" där jag kunde langa enklare tips, en brevlåda som töms av alla som jobbar praktiskt med fs.se, istf för att som nu behöva strata en tråd, eller maila till en bestämd person. Gärna kopplad till en knapp på sidan och med verifiering.

Den är nedtagen nu. Jag trodde bara att det var ett antal personer som kunde klistra trådar.
Tyvärr finns det ingen möjlighet att tidsbegränsa dessa, tror det har med mjukvaran till forumet, som Christer ogärna går in och mecklar i.

Jag är medveten om att det inte går att tidsstyra klistringar - men hur ska vi användare hålla ögonen på dem och återrapportera? Det är ju rimligtvis bättre med 75000 ögon än sex - ;-)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto