Annons

Träff i Stockholm 25:e eller 26:e

Produkter
(logga in för att koppla)

raderad medlem

Aktiv medlem
Jag och lotelo har pratat om att ha en fotosidan-träff i Stockholm den 25 eller 26 Okt. Det blir väl käk och snack på någon trevlig restaurang i Stockholm. Eftersom att det är helg kan det nog vara bra att boka bord, så är det någon som känner sig sugen att hänga på, gör ett inlägg i denna tråd eller mejla mig. Skall vi ta Noodle House igen eller har någon nått annat trevligt förslag? Vilken dag passar bäst?
 
Jag kan som sagt inte den helgen, men det blir ju fler gånger eller hur :)

Jag tycker det vore kul om Noodle House kunde bli "stamställe" sista fredag varje månad eller nått.
 
Jan, meningen med den här träffen är inte att ändra på den andra ni planerar den 1 november utan bara att kolla om det finns intresse för en den här helgen också. Själv är jag inte Stockholmare så därför kom Åsa och jag överens om att träffas när jag är barnledig och ändå kommer till sthlm. Vill fler haka på är det ju bara kul.
Mvh Lotta
 
Ska vi kanske spika den 26/10 då? Antar att det var det datumet Linmajon syftade på;). Hittills är vi fem stycken...
 
Jag är intresserad och för mig spelar det ingen roll om det är den 25:e eller den 26:e. Noodle House tycker jag var både trevligt och gott.

//anna
 
Vi spikar den 26:e Okt. Vi säger Noodle House. Jag bokar bord i nästa vecka. Skall bli skoj!

Vi får väl försöka festa till det trots att Jan inte kan komma... ;D Men som sagt, det blir ju fler träffar.
 
Senast ändrad:
Se till att ta och lägg upp lite bilder den här gången ...
...så man får se om det är värt att komma nästa gång;)
 
Men joker du är väl stockholmare? då kan du ju smita hem om det inte är trevligt... Eller litar du på att vi tar så häftiga bilder att du känner smaken och hör snacket?:)
 
lotelo skrev:
Men joker du är väl stockholmare? då kan du ju smita hem om det inte är trevligt... Eller litar du på att vi tar så häftiga bilder att du känner smaken och hör snacket?:)

Elle hür! Inge smygfluktande här inte! ;D Nej skämt åsido så tycker jag verkligen du skall komma. The more the merrier.
 
En lantis kommer till stan

jag blev tipsad av Åsa om den kommande träffen o funderar allvarligt på att åka upp till kungliga hufvudbyn o hälsa på. Om det blir så så kommer jag att åka i så god tid att jag hinner utnyttja några av dygnets ljusa timmar eftersom vår huvudstad är en av de vackraste städer jag vet... Kanske fler som vill passa på att fota också?
 
nu blir jag avundsjuk.
hade ju oxå velat vara med, men jag måste ju isf ta med mig min 4 månaders knodd, och det är säkert inte så poppis en lördagkväll, särskilt inte hos knodden eller min man.. ;o)
 
Jag vet hur det är, ibland funkar det ju att ta med små bebisar ibland inte. Jag vet ju inte hur miljön är på Noodle House fast själv har jag haft med mig en liten på ganska mycket, fast det är klart.. han somnar ju överallt och går alltid att bara lyfta över till sängen sen. Men det är ju upp till var och en hur man gör förstås.
Mvh Lotta
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.