Annons

Träff i Malmö 22 jan

Produkter
(logga in för att koppla)

connyM

Aktiv medlem
Dax för ny fototräff i Malmö.

Jag har bokat lokalen den
torsdagen den 22 nov kl 19.00

Som vanligt inget program, utan endast en kvälls kul samvaro och lite fika och lite bilder OCH GIVETVIS alla berättar vad för kul julklappar de fått?!?!?.

Vi skall också bestämma om det ska bli något av vår temakväll i Modell-fotografering. Niklas har uppgifter med sej om vad det skall kosta och vi bestämmer sedan tillsammans om och när vi ska ha fotograferingen.

---Karta till lokalen ---

Välkomna och glöm inte lite av era bilder och naturligtvis det berömda E.F.S humöret.

/Conny

PS.
och alla ni som inte varit med ännu,
boka kvällen och känn er välkomna.

Senast ändrad:
Så är det snart dax igen.

Jag plockar med mej diaprojektor och hoppas att någon (Fredrik??) tar med sej en laptop, så vi kan se alla bra julbilder !!!

Är det fortfarande inga damer/tjejer som är intresserade att komma ??

Vi hörs snart
// Conny

Det finns viss osäkerhet om jag kan dyka upp. Får ev. problem att ordna med barnvakt eftersom min "ordinarie" barnvakt är bortrest. Så det hade varit bra om någon annan kunde ordna med laptop för bildvisning, så att inte den aktiviteten faller om jag inte kan dyka upp.

Aj, jag som har tjatat som om fototräff i Malmö... Just den torsdagen är redan inbokad. Ev. kan jag komma något senare än 19, men det är inte alls säkert... :/

Trevligt som alltid på våra möten.

Ett stort tack till alla.

PS nästa gång tar jag med mig lite foto :)
Fast då blir det i pappers form.DS

EFS GOES WORLD WIDE WEB

Tjenare pojkar och flickor!

Håller på att fixa och trixa med den officiella hemsidan för E.F.S. Har just nu reggat http://www.efs-skane.com som kommer väl att börja fungera om några dagar (vilket innebär att jag måste fixa alla finesser, stavfel och buggar till dess)

På sidan kommer alla registrerade medlemmar att kunna få tillgång till ett medlemsregister, läsa/skapa nyheter, göra mailutskick och få skickat till sig när träffar och annat kommer upp...

Vad som händer sedan är upp till er! Kom med ideer! Jag kör dns-er, databaser och webservrar på egna maskiner på eget nät så den enda begränsninget är bandbredd, så vi lär inte sända live video från våra träffar.... än :)

Nej, nu är det dags att träffa sängen.... Men kolla efter helgen så bör sidan vara uppe!

Väl mött!
Patrik

(Ni som har sett detta innan, ber jag om ursäkt, men jag vill nå ut till alla)

Nu finns delar av sajten uppe för er som vill vara med på träffarna. Vi försöker annonsera dom både här och på sajten. Om ni registrerar er så kommer ni automatiskt få ett mail varje gång vi har nya träffar.

http://www.efs-skane.com

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar