Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tollare Pappersbruk i Nacka??

Produkter
(logga in för att koppla)

emptylooks

Aktiv medlem
Hejsan,
Jag undrar lite om Pappersbruket i Nacka, Får man gå runt och plåta där? Det är klart att man inte får gå in me jag har sett någon bild inne från och undrar om det finns folk som gjort det?

Anledningen till att jag undrar är för att jag söker efter lite "Urban" miljöer för fota. Tänkte ta lite modell blder där också, mendet kanske inte är den bästa platsen om man inte kan gå in? Har även hört att det ska finns ett par runda byggnader vid Orminge där man kan gå in/upp på utan problem, någon som känner till dt stället?

Kom gärna med förslag på andra platser i Stockholm=)

Mvh,
Jonas

En kompis och jag var dit en helg och det var inte en själ där. Parkera vid masonithusen och knata ner med utrustningen. Går att komma in, men inte via huvudentrén så att säga.

När jag gick på Tollare folkhögskola gick vi in dit o fotade några gånger.. Riktigt häftiga lokaler! Tyvärr ska det rivas och byggas nya tråkiga villor där... :(

Söndagar är nog bäst att gå dit då det fanns nåt båtföretag strax brevid för typ 4 år sen :)

Coolt! Synd att det inte verkar finns så många såna lokaler kvar i Sverige..

Du vet inte hur man tar sig dit kommunalt? ittar inte i vilken del av tolare det ligger så att man kan söka på sl.se.

Tack!
Mvh,
Jonas

ANNONS