Advertisement
ANNONS
Annons

Tiveden nationalpark

Produkter
(logga in för att koppla)

ctlindsten

Aktiv medlem
Hejsan alla medlemmar.

Jag, Alexander Hoffman och Magdalena Widegren(från fs) Tänkte ha en fototräff vid Tiveden nästa helg, vi har inte bestämt om det blir lördag eller söndag än, men det blir iaf en dagstripp.

Tänkte höra om flera här inne är intresserade att göra oss sällskap, alla är välkomna :)

/C

Rolig idé, intressant plats och bra initiativ att bjuda med fler. Tyvärr passar det nog inte i veckoplaneringen just denna gång men helt omöjligt är det kanske inte... låt mig kolla och fundera lite.

deltagande i fototräffen

Hejsan,jag thomas folkesson och marlene Asplund är intresserade av att bli med på träffen om det blir på Söndag.

Jag, Alexander Hoffman och Magdalena Widegren(från fs) Tänkte ha en fototräff vid Tiveden nästa helg, vi har inte bestämt om det blir lördag eller söndag än, men det blir iaf en dagstripp.

Tänkte höra om flera här inne är intresserade att göra oss sällskap, alla är välkomna :)

/C[/QUOTE]

Hejsan,jag thomas folkesson och marlene Asplund är intresserade av att bli med på träffen om det blir på Söndag.

/C
[/QUOTE]

Vad skoj. Får återkomma.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar