Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på riktigt fet väska för studioprylar

Produkter
(logga in för att koppla)

hbengtsson

Aktiv medlem
Är på jakt efter "one bag to rule them all" - en att få plats med diverse studioljus, stativ, softbox och annat krims-krams. Den enda jag hittar som uppfyllar alla krav är Think Tanks Production Manager 40 - men jag tycker den är ganska saftig i pris med sina 6 000 kr!

Någon som har några tips? Gärna lång rackare så man kan pula ner det mesta av stativen och lite större softbox. Krav är att det skall vara hjul och hyffsat gedigen konstruktion

Jag hade någon typ av ishockeytrunk som var ganska lång till mina dykarprylar, kanske en sådan funkar? Eller någon väska för snowboard etc, tror du kan hitta något i någon sportbutik, kanske XXL

Jag hade någon typ av ishockeytrunk som var ganska lång till mina dykarprylar, kanske en sådan funkar? Eller någon väska för snowboard etc, tror du kan hitta något i någon sportbutik, kanske XXL

Japp, det enda är att dom inte alltid har hårt hölje och kanske inte är lika stöttåliga

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar