Annons

Tips på företag som tillverkar kalender med egen text

Produkter
(logga in för att koppla)

Rolandsk

Aktiv medlem
Hej,

Nån som har nåt bra tips på företag som tillverkar kalendrar där man kan skriva egna texter under bilderna som man laddat upp, alltså om det finns med i layouten hos någon firma? Hittar ingen.
Tack på förhand.!/Roland

clickit.se använde jag förra året pga av deras i jämförelse låga pris och just möjligheten att lägga text under bilderna.

Hos Fritzell (http://www.fritzell.com) kan man skriva text under bilderna. Använd inte Safari på Mac dock, då är det inte säkert att de inlagda texterna sparas som de ska (hände mig för några år sedan, kan i och för sig vara fixat nu), med Firefox är det inga problem dock.

Joakim

Synd att inte Vistaprint håller leveranstiden dom lovat.Skulle fått mina kalendrar i går senast och dom har inte dykt upp i dag heller.Sen har dom en massa extra uppladdningsavgifter och annat skit så slutsumman blir ju långt högre an vad det står att varorna skulle kosta.Hoppas att kvaliteten är bra nu då bara.

Kanske är på plats med en varning på Vistaprint?
Har inte fått några varor än och telenummret finns inte heller 020-1708455.Hoppas att det inte är en likadan firma som kameraexperten?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar