Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på butiker/2nd hand/övrigt fotorelaterat östra europa m.m

Produkter
(logga in för att koppla)

Pat88

Ny medlem
Jag ska ta mig en tur med tåg via tyskland, tjeckien och vidare neråt nu i Sept/Okt.
Kommer vara ganska rörlig tack vare interrail-biljetten.
Tänkte kolla om någon kan tipsa om något foto&prylrelaterat som en inte bör missa/kan vara värt att kolla in (Det kan ju egentligen gälla alltifrån köpenhamn till albanien t.ex)
Det är såklart till stor del mer eller mindre gamla fotoprylar som jag är intresserad av, men även övrigt relaterat till fotografi tar jag också gärna emot tips på.

I Prag finns FotoŠkoda.
En otroligt läcker butik med ett galet stort utbud av allt inom foto. Inkl massor med analogt och begagnat digitalt.

För några år sedan var det marknadsmässiga priser så svårt att göra klipp men utbudet var det inget problem med.

Gå in på random secondhand affärer/loppisar helst i mindre städer, det är där man gör fynden. spenderade t.ex 700kr på 4 bra objektiv och en analog kamera för 2 år sedan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar