Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på bra butiker i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

JalleS

Aktiv medlem
Hej!

Jag ska ner till Stockholm och får lite tid över för att springa runt i butiker. Så vilka butiker är bäst att besöka för att få titta/prova Canon optik? Jag är också intresserad av att kunna prova Tamron AF 28-75/2,8.

Är det någon som har några bra tips?

Jag åker i morgon så det är bråttom:)

--jalle

Se bland annat följande trådar, denna eller denna (den sista tråd handlar mest om begagnat Nikon, men affärerna har bra sortiment även av Canon).

-- Nicke

Expert Fridhemsplan är stora på foto. Hur mycket Canon dom har vet jag tyvärr inte.

mvh

Expert Fridhemsplan

Håller med om att Expert Fridhemsplan är stora på foto! Jag var där igår och köpte en Canon 70-200/2.8L. Dom har även mycket Sigma, men även en hel del Canon.

Jag har för mig att jag sett ett Tamron 28-75/2.8 där tidigare!

/PO

Tack för tipsen!

Jag tror att jag börjar med Solna och sedan Fridhemsplan. De ligger rätt bra på min väg ut från Kista. Jag skulle gärna vilja hinna med LP foto också, men vi får se vad jag hinner med!

Tack alla!

--jalle

Kameradoktorn är bra och ligger centralt.

David Bagares gata 3
111 38 Stockholm
Telefon: 08-402 08 00

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto