Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

tips om fabriker/byggnader etc. i sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)

moviesofmyself

Ny medlem
Hejsan! nu kanske jag lägger in den här i helt fel kategori? i sånna fall får ni ursäkta mig, har ingen större koll ^^
tänkte hur som helst från om ni har några bra tips på kanske fabriker, olika större hus, där dom bygger om, någon intressant tunnel eller något i den stilen?
försöker få igång ett projekt som väntat i evighet pga lathet i större del, och ovishet om stockholms lite kusligare platser. Så, jag är jätte tacksam för alla svar (om dom inte handlar om att jag ska byta länk eller något) och allt uppskattas! hade grymt /Lea

Nälsta soptipp har en kanonbra byggnad som låter som ett objekt för dig. Ligger strax utanför vällingby så det är en trip om man inte har bil (man kan åka tunnelbana till rocksta och sedan buss ut till nälsa om man är seriös) :)

Ruskig plats; både i utseende och miljö är annars tunneln vid sheraton (där en hel del pundare och utstötta håller till). Skulle inte rekomendera att gå själv där (o ablolut inte kvällstid). Har sett en del bra bilder därigrån; bl.a. ett gammalt fotoprojekt (kanske var det här på FS) om stockholms farliga platser. Överlag finns det en del läskigheter runt centralen i Stockholm kvällstid; bara att öppna ögonen...

Mvh
Bengus

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar