Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tidskrifter om foto

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Carlström

Aktiv medlem
Hej!
jag vet inte om jag valt rätt forum, kanske finns det inget som är rätt. Jag söker en trevlig publikation om foto att premma på, helst i paper. Förr i världen läst jag gärna foto, och där stiftade jag bekantskap med Strömholm, Moriama, och andra trevliga figurer. Det var alltid lika kul när den damp ned i brevlådan. Idag när man spontanköper en tidning om foto så skrivs det sida upp och ned om pryttlar, men väldigt lite om bilder eller fotografer. Jag har inga problem att läsa på Engelska. Vad kan passa mig tro?

//
Johan

Silver Grain kan rekommenderas även om den är analog.

Jag råkade få hand om cirka 20 omgångar FOTO. Då var det rätt väl uppdelat i tidningen. En del om fotografer och deras bilder, en del om nya prylar (det där digitala, som var på väg in).
Vill man läsa om bilder och fotografer spelar det ingen roll att de är 10-20 år gamla. Kom och hämta.

• Gilla
Reaktioner: PMD
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar