Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tidningstips: Gerry Johansson i Black & White Photography

Produkter
(logga in för att koppla)

Fredrikpersson

Aktiv medlem
Stod och tjuvläste senaste numret av "Black & White Photography" i tidningsbutiken och såg att deras huvudtema var svenske Gerry Johanssons bilder från Antarktis. Hans bilder (tagna i med storformatskamera med filmformatet 8 x 10 tum (ca 20 x 25cm)) är verkligen vackra och otroligt rika på valörer. Blev genast sugen på att plocka fram storformataren..

Om du gillar sv/v storformatsfotografering rekommenderar jag verkligen att du köper tidningen.

http://www.thegmcgroup.com/item--Black-and-White-Photography--1003BW.html

Fredrik

Har njutit av bilderna i tidningen i flera timmar... Önskar att det skulle bli fint väder i helgen så att man skulle kunna ta storformataren nu när inspirationen är på topp.

F

Som en liten kuriosa kan jag informera att om man prenumererar på tidningen från UK så får man den utan text på framsidan, bilden är helt fri från störande text och reklam.

Sent omsider tänkte jag också tipsa om att Gerry Johansson har en utställning på Nordiska museet också. Fram till i början av januari hänger den där. / F.

ANNONS