Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tidningen Fotos "skolor", vilka finns det?

Produkter
(logga in för att koppla)

JonisBader

Aktiv medlem
Hej, jag kom på häromdagen att tidningen Foto har haft ett flertal "skolor" tryckta i sina tidningar, ex. systemkameraskolan, bildskolan, motivskolan etc.
Olika guider helt enkelt.

Jag undrar om någon av er vet vilka sådana de har haft? Mailade till Allers förlag som trycker tidningen Foto och de sa att de hade digitala systemkameraskolan, bildskolan, motivskolan och analoga systemkameraskolan till salu, men jag känner mig ganska säker på att jag sett flera i tidningen. Ex. digitala mörkrumsskolan eller liknande och ljusskolan.

Fast de kanske är sådana som håller på och tryckas i tidningen just nu?

/ Jonis

Jag tror du har helt rätt i att både digitala mörkrummet och ljusskolan går just nu eller iallafall har avslutats nyligen. Jag har kollat efter dessa skolor själv utan resultat.

Om du inte har kollat in Bildskolan så är det något jag kan rekommendera, den har gett mig massor av inspiration och kunskap.

/Affe

ANNONS