Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tidningen FOTO

Produkter
(logga in för att koppla)

Foto-Becca

Aktiv medlem
vad är hemsidan till tidningen FOTO?
jag vill nänligen skicka in en bild dit, för det är väll den tidningen man kan göra det så det inte är figital foto jag tänker på? =/

Någon som prenumererar eller vet: Har det kommit något decembernummer än? Och fanns där något om Mästartävlan måntro? Handeln i lilla Lessebo hade inte tidningen när jag frågade men kiosken brukar annars ha den. Bibblan är helt kört.

Jag ska inte svära på det men jag var på bibblan igår o har för mig att det var ett nytt nummer o nästa skulle komma den 21 dec.
Osvuret...

Det stämmer nästa nummer kommer ut den 21 dec.Deras tävling börjar om nu o 1 etappens bilder ska vara inlämnade den 1 dec, etapp 2 den 4 januari.
Nr 12 är ute nu

snap skrev:
Det stämmer nästa nummer kommer ut den 21 dec.Deras tävling börjar om nu o 1 etappens bilder ska vara inlämnade den 1 dec, etapp 2 den 4 januari.
Nr 12 är ute nu

Tackar för svaret! Men det var inte just den tävlingen jag var ute efter utan 2006 års Mästartävlan i svartvit mörkrumsbild (inlämning i augusti-september) som nu bör vara avgjord? Fast resultatet kanske inte kommer förrän 21 dec.

ANNONS