Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tidningen Cap&Design kommer skriva mindre om foto.

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Tyvärr är det ett redaktionsbeslut om att tidningen kommer bevaka fotografi mindre framöver.

Färre tester av nya digitalkameror, mindre artiklar om bildhantering och annat.

Skicka en e-post till redaktionen (det är ny chefredaktör på gång efter Ida) och säg att ni uppskattar att tidningen bevakar foto och ser fram emot kommande artiklar i ämnet.

Tycker jag som vill att foto skall genomsyra allt.
Fototidningarna räcker inte till utan det behövs andra som skriver om foto.

[Öhh, hälsa inte från mig...]

Va fasen, det var ju tråkigt efter som jag började prenumerera för 3 månader sedan. Det kommer ju en extra tidning som bara innehåller foto, är det som en stor avslutning på fotodelen? Var har du fått uppgifterna ifrån?

Jag mejlade redaktionen och visade min uppskattning för att de tar upp fotografi på ett sådant bra sätt.

Fick besked att de kommer satsa mer på publishingdelen och mindre på fotografi.

De kommer knappast sluta skriva om fotografi men räkna med mindre djuplodande tester av kameror och inga artiklar om digitalt fotografi.

Men, kanske ändrar de sig med ny chefredaktör?

Skriv och visa att ni uppskattar fotografits ökade utrymme i tidningen.

Tar bara tre minuter...

Skickade ivag ett mail, hoppas verkligen inte dom drar ner på fotografidelen.
Det ska bli kul att se vad det där specialnummert innehåller.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto