Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tidningar
- Trådstartare Malm
- Start datum
Liax
Aktiv medlem
Trodde den svenska tidningen Foto hade en egen hemsida faktiskt. Så jag knappade in www.foto.se
Men gissa vad jag hittade istället!?
/Joakim
Som tycker om norrmän, fast mest norskor egentligen!
Men gissa vad jag hittade istället!?
/Joakim
Som tycker om norrmän, fast mest norskor egentligen!
miae
Aktiv medlem
Hej!
Jag har precis kommit hem efter att ha tillbringat nästan ett år i Skottland och där haft god tid på mig att sätta mig in i de brittiska fototidningarna. Min favorit får nog vara "Outdoor Photography" som lägger tyngdpunkten på landskaps-och naturfoto. Som god delad tvåa kommer båda "Practical PHotography" och "Amateur Photography". Jag tycker personligen att alla de här tidningarna slår "Foto" med hästlängder. De går att prenumerera på eller köpas som lösnummer i någon internationell pressaffär!
Mycket nöje!
MvH Maria
Jag har precis kommit hem efter att ha tillbringat nästan ett år i Skottland och där haft god tid på mig att sätta mig in i de brittiska fototidningarna. Min favorit får nog vara "Outdoor Photography" som lägger tyngdpunkten på landskaps-och naturfoto. Som god delad tvåa kommer båda "Practical PHotography" och "Amateur Photography". Jag tycker personligen att alla de här tidningarna slår "Foto" med hästlängder. De går att prenumerera på eller köpas som lösnummer i någon internationell pressaffär!
Mycket nöje!
MvH Maria
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Foto kostar 38 kr efter momssänkningen.
Dadigan
Avslutat medlemskap
Jag tycker att du ska köpa FOTO, eller prenummerera. De engelska tidningarna är inte bättre, kanske lika bra men inte bättre. Outdoor Photography är bara bra om man verkligen älskar naturfoto. de andra två är bra men jag tycker om att foto testar mycket nya saker och dessutom tar de ju upp det som händer i sverige. Att något börjar säljas i England gör ju inte mig nåt...
Festfotografen
Aktiv medlem
Black & White photography är ganska trevlig