Annons

Tidningar

Produkter
(logga in för att koppla)

Malm

Aktiv medlem
En kort fråga:
Vad ligger priset på för tidnigen FOTO, lösnummer? Vad finns det för några andra bra tidningar för foto? Tacksam för alla svar :)

/Malm

Trodde den svenska tidningen Foto hade en egen hemsida faktiskt. Så jag knappade in www.foto.se

Men gissa vad jag hittade istället!?

/Joakim
Som tycker om norrmän, fast mest norskor egentligen!

Hej!
Jag har precis kommit hem efter att ha tillbringat nästan ett år i Skottland och där haft god tid på mig att sätta mig in i de brittiska fototidningarna. Min favorit får nog vara "Outdoor Photography" som lägger tyngdpunkten på landskaps-och naturfoto. Som god delad tvåa kommer båda "Practical PHotography" och "Amateur Photography". Jag tycker personligen att alla de här tidningarna slår "Foto" med hästlängder. De går att prenumerera på eller köpas som lösnummer i någon internationell pressaffär!

Mycket nöje!
MvH Maria

Jojo, vilken "domain grabbing"! De är inte lite fräcka, norrmännen... ;)

FOTO kostar f n 45 kr för lösnummer.

/Fredrik

miae:
Jag ska titta upp dom när jag kommer till Karlstad nästa gång.

FredrikB
45:- var inte så farligt, åker och köper en direkt då :D

Jag tycker att du ska köpa FOTO, eller prenummerera. De engelska tidningarna är inte bättre, kanske lika bra men inte bättre. Outdoor Photography är bara bra om man verkligen älskar naturfoto. de andra två är bra men jag tycker om att foto testar mycket nya saker och dessutom tar de ju upp det som händer i sverige. Att något börjar säljas i England gör ju inte mig nåt...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar