jonasstenqvist
Medlem
I december 2012 köpte jag ett Sigma 120-300 F2.8. Knappt 2 månader senare gick bildstabilisatorn sönder. I mars 2014 gick bildstabilisatorn sönder igen, medan jag var på safari i Kenya. Inte det roligaste jag varit med om.
Skrev ett blogginlägg om detta på min fotoblogg, och postade inlägget på Sigmas Facebook-sida (https://www.facebook.com/SigmaCorporationofAmerica?fref=ts). Säkerligen med bra kundvård i åtanke valde Sigma att radera inlägget. Så, till allas glädje verkar ju det här kunna bli en spännande följetong. Håll till godo:
Del 1, som Sigma raderat från sin Facebook-sida: http://blog.jonstagram.se/the-sigma-issue/
Del 2: http://blog.jonstagram.se/the-sigma-issue-part-2-customer-service/
Objektivet är inköpt på Rajala i Stockholm, men ingen skugga på dem då de bett Sigma hantera detta som ett garantiärende.
Skrev ett blogginlägg om detta på min fotoblogg, och postade inlägget på Sigmas Facebook-sida (https://www.facebook.com/SigmaCorporationofAmerica?fref=ts). Säkerligen med bra kundvård i åtanke valde Sigma att radera inlägget. Så, till allas glädje verkar ju det här kunna bli en spännande följetong. Håll till godo:
Del 1, som Sigma raderat från sin Facebook-sida: http://blog.jonstagram.se/the-sigma-issue/
Del 2: http://blog.jonstagram.se/the-sigma-issue-part-2-customer-service/
Objektivet är inköpt på Rajala i Stockholm, men ingen skugga på dem då de bett Sigma hantera detta som ett garantiärende.