Annons

Test bilder igen.

Produkter
(logga in för att koppla)

Nekomy

Avslutat medlemskap
Jag har tidigare bett om små testbilder för att avgöra och se skilnaden mellan min och andras kameror. Nu undrar jag om jag kan be om samma tjänst igen för att kunna påvisa för Minolta att jag har ett måndags-ex.

Jag väntar med att skriva hur testbilderna skall se ut fören jag vet hur detta förslag motas av A1 ägare. Blir det åter för mycker negativ kritik så kommer jag inte fråga efter bilder på svenka forum.

A1 är bra,jag vill bara att min A1 skall vara lika bra och försöker bara få extra mycket bevis innan mitt återbesök till Minolta.

Jim Jim, ATT du bara orkar! Man lider med dig varje gång man läser om eländet. Tror dock att du är för hård och skoningslös. Du kräver för mycket av din stackars A:1a - Den kanske inte fixar "Engström-specen"?

Har fö kollat dina fin-fina bilder på hemsidan MEN dom var ju kanoners? Tagna med en annan kamera eller... Jag förstår inte...?

För allan del, vill du vara på den säkra sidan så lätta på lädret å´ tjacka dig en dslr från Canon istället. Då blir du en både lycklig och brusfri fotograf. Å´ andra sidan, lite "korn" har ju ingen dött av -ännu- vad jag vet! (C;
Lycka till/JANNE

Får jag fråga dig en sak.

Om du köpt en dyr produkt som skall ha bra kvalité men märker att den inte alls lever upp till de krav som man skall vänta sig av denna produkt, skulle du då vara nöjd?

Det tror jag inte och om de du har köpt denna produkt av då säger att det skall vara så och inte ger dig den service som man kan kräva när man har garanti skulle du då inte försöka bevisa att det är nått fel på produkten och få detta åtgärdat?

Om du vet att andra i din omgivning har samma produkt som fungerar skulle du då inte fråga dessa om de kunde hjälpa dig att bevisa att din produkt är trasig och skulle du inte uppskatta om folk hjälpte?

Bilderna på sidan är tagna i 1600 x 1200 och alla är körde genom Neat Image. Men Många är tagna med min gamla kamera (Epson 3100z) vilken inte ger lika mycket brus trots den har mycket mendre CCD och 3,3 M/pic eller 4,8 M/Pix i nått som kallas för HyPix läge.

Alla A1 bilder är även tagna i med dagsljus då nattbider inte blir lika bra med min A1 som de blir med min gamla Epson 3100z trots den har överlevt mer än den borde vid det här laget.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar