Annons

Telefonkamera

Produkter
(logga in för att koppla)
Telefonkameror i all ära, men själva kameradelen lär inte imponera på många fotografer. Jag väntar med spänning på de första telefonkamerabilderna här på fotosidan, men visst är det en kul grej och det lär nog komma bättre prylar så småningom. Kul ändå med kamera i telefonen. Den lär man ju >alltid< ha med sig...
Behöver och behöver förresten...det är inte mycket man egentligen behöver, men det har jag aldrig begripit :)
 
Senast ändrad:
Det verkar som att man kan få till kanon skärpa med dom kamerorna ju.. *skrattar*

Inte så lyckade bilder... så det känns inte så lönt..
 
Allmänt tveksam...

Jag är allmänt tveksam till kombinationsprylar av det här slaget. Telefonen använder jag till att ringa, fotograferar gör jag med kameran. Och om jag vill lyssna på musik gäller stereon. Kombinationsprylar är sällan coola - oftast bara löjliga och tragiska.

Kommer osökt att tänka på ett företag i "importera-otroligt-billiga-och-oumbärliga-produkter"-branschen, som för några år sedan saluförde en kombinerad toalettpapperhållare, radio och telefon...

/J
 
Linmajon skrev:
Behöver och behöver förresten...det är inte mycket man egentligen behöver, men det har jag aldrig begripit :)


*ler* Nä du har rätt!
Med tiden kommer det säkert bättre modeller, men idag är det mest en kul grej
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.