Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Technikdirekt.de

Produkter
(logga in för att koppla)
Flaggorna ovanför varukorgen är väl vilka språk du kan få texten på?

Om du klickar på International längst upp får du priserna i svensk valuta.

Var det detta du menade??

Mvh
 
Snabb fråga!

Till er som handlat från technikdirekt!

Måste man betala med kort?
Går det inte att betala när varorna kommer?
 
Vad är RRP* som står under priserna?

Canon EOS 300 D 3,5-5,6/18-55 komplett 6338,32 kr
RRP*: 9965,40 kr

Hittar ingen info om det på sidan.
 
som jag förstår det här rätt nu, måste jag sätta in pengar på ac-foto,s bank.

Kan nån bekräfta det här, så jag inte gör bort mig.
 
Kan ställa en följdfråga, vad har ni haft för leveranstider ifrån technikdirekt? Tänkte nog beställa en Canon 20D därifrån.
 
Finns varan i lager har du din kamera i handen inom en vecka. Men om de inte har varan i lager, då kan det ta väldigt lång tid. Dessutom ser du inte om varan finns i lager när du beställer.

De verkar ha som policy att aldrig lämna tidsuppskattingar när de väntar in en produkt, så det kan ta ett par dagar eller ett halvår.

Men 20D fanns i lager förra veckan och de skickade den dagen efter jag gjorde beställningen.
mvh Mattias
 
trasselfluff skrev:
som jag förstår det här rätt nu, måste jag sätta in pengar på ac-foto,s bank.

Kan nån bekräfta det här, så jag inte gör bort mig.

Ja, eller så betalar du UPS killen kontant när han levererar.

Staffan
 
Alexandersson skrev:
Kan ställa en följdfråga, vad har ni haft för leveranstider ifrån technikdirekt? Tänkte nog beställa en Canon 20D därifrån.

Beställde min en lördagnatt...givetvis så behandlade dom inte det förrän på måndag...fredag samma vecka fick jag min 20D.

Men, såklart så gäller det att ha tur=att dom har den hemma.
 
Tackar för era snabba svar! Det låter som om under 2v leverans verkar vara lungt under förutsättningar att de har grejerna hemma.
 
AC-foto levererar två dagar senare om ordern är inne före ett visst klockslag. Jag beställde efter stängning på tisdag kväll, på fredag förmiddag levererade UPS.

Staffan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.