Annons

Tävlingsfunktionen

Produkter
(logga in för att koppla)

Rodin

Aktiv medlem
Hejsan!

Något som jag tycker skulla vara väldigt bra är om man kunde se hur många som har röstat i tävlingarna. Det skulle också vara bra om det syns vilka bilder som inte har fått någon röst alls.
Om 100 bilder deltagit i en tävling och det bara är 50 personer som har röstat så är det ju rimligen minst 50 bilder som inte fått någon röst alls. Då slipper ju den som hamnar sist känna att den är sämst eftersom det ju är ytterligare minst 49 bilder som har fått lika få röster.
Personligen skulle jag också tycka att det var intressant att se hur många röster varje bidrag har fått, men det kanske inte är något som majoriteten skulle önska.

Håller helt med om att man skulle kunna få se antalet röster efter röstningen är avslutad.

Lite andra tankar är att man skulle kunna ge kommentarerer även i tävlingar, som även dessa skulle kunna visas efter röstningen är avslutad (för att de inte ska påverka röstningen) sen skulle man även efter tävlignen kunna fortsätta att kommentera tävlingsbidragen. Detta skulle kunna förlänga nöjet med tävligarna och ge intressanta diskutioner.

Ett annat förslag är att man skulle få ge 1:a 2:a och 3:a som och alltså rösta på 3 bilder sen ha ett poängsystem (1:a 3 poäng 2:a 2 poäng osv) för att ta fram vinnaren. Detta skulle göra det lite lättare att välja vilka man ska rösta på och även göra så att fler bilder får röster.

Ogillar att skriva "håller med", men Christer Lindström hade alla rätt, och då säger jag väl:

-Jag håller med Christer :)

Vad kul att det är fler som delar mina åsikter :), nu får vi bara hoppas att administrationen här på sidan uppmärksamar förslagen...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar