Annons

Tävlingen - fel?

Produkter
(logga in för att koppla)

raderad medlem

Aktiv medlem
Jag kan bara se den första bilden jag laddat upp till albumet rörelse. De andra bilderna i de andra albumen finns där - är uppladdade, men de syns inte om jag går in på view-sidan. Måste dom godkännas först eller nått??

Nu förstår jag inte frågan riktigt...
Kan du ge mig adresserna till sidorna där du tycker det ser konstigt ut.

Du kan ladda upp en bild per tävlingsmoment, och du ser bara din egen bild så länge tävlingen är öppen.

Neh nu syns dom allihop. Skummt värre. Det som hände var att när jag gick in för att kolla att bilden verkligen laddats upp så stod det att jag gjort mitt bidrag, men det fanns ingen bild att se. Jag uppdaterade sidan flera gånger men bilderna dök inte upp. Men nu är dom där. Eh...

Oj oj oj vad nyfiken jag är på att se allas bilder nu jag tror jag spricker! Så måste man vänta i 10 dagar. Vilken plågaaaa! :D

En annan fråga. Tex "Närhet" Finns det någon mer definition att läsa någonstans? (förutom man. och besk,regeln) Eller får man tolka som man vill?

Närhet fick precis som de andra temana tolkas fritt... men det är ju ändå för sent nu, inte fuska och ta bilder efter tävlingens slut.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar