Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tävling blixt utomhus

Produkter
(logga in för att koppla)

Paliswe

Avslutat medlemskap
Försöker hitta tillbaka till en tävling som det var nånting om för någon vecka sedan. En kategori var blixt utomhus och jag la in en bild i den kategorin. Sen har jag aldrig lyckats hitta tillbaka till den platsen, vet inte vad som händer, om bilden finns kvar, om det finns några kommentarer eller så.

En gång för något år sedan lade jag in en bild i en tävling som handlade om natur, den bilden såg jag aldrig mer heller. När tävlingen var över och alla bidragen presenterades fanns min bild inte med.
Vart tar dom vägen?

Du tänker inte på bilderna som läsarna fick skicka in till tidningen? Den 2/3 var sista dagen så den är borttagen pga det?
/P

Det stod nånting om bedömning lr så, men det kanske man inte får heller. Någon bild som vann? Eller var det bara ett sätt att få in lite bilder som man kan använda i diverse marknadsförings- och utfyllnadssyften? Villkoren verkade vara sådana att man mer eller mindre gav bort bilden... men att man inte får mycket tillbaka.

Det blir nog bara de bilder som kommer med i tidningen som blir bedömda. De har någon tävling och även tema i varje nummer. Skulle kunna vara så att nästa tidning har blixt utomhus som tema?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar