Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigehändelser?

Produkter
(logga in för att koppla)

klingeee

Aktiv medlem
Hallåå!

Jag undrar om det är någon här som kan tipsa på lite mer händelser runt om i Sverige nu efter Juli.

Som t.ex. någon stor FMX/MX tävling, något slags lopp, större konserter och liknande, om ni förstår vad jag menar...

Vill ta bilder på lite mer varierande platser i Sverige, så lite tips hade varit perfekt! Har tittat på Google och liknande, men man kan nog få fram lite mer tips härifrån skulle jag tro.

Hjälp mig, föreslå en massa så man har och välja på sen!

Mvh // Adam.

Hallåå!

Jag undrar om det är någon här som kan tipsa på lite mer händelser runt om i Sverige nu efter Juli.

Som t.ex. någon stor FMX/MX tävling, något slags lopp, större konserter och liknande, om ni förstår vad jag menar...

Vill ta bilder på lite mer varierande platser i Sverige, så lite tips hade varit perfekt! Har tittat på Google och liknande, men man kan nog få fram lite mer tips härifrån skulle jag tro.

Hjälp mig, föreslå en massa så man har och välja på sen!

Mvh // Adam.

Börja hjälpa mig nu! Jag måste få lite tips på vad som finns att besöka!

/ Adam

Helsingborgsfestivalen 23-25/7. Massor av artister och underhållning hela dagarna och över hela centrum. Mycket folk.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar