Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Svensk manual till eos 350d...

Produkter
(logga in för att koppla)

-Nina-

Medlem
Hejsan,

Finns det ngn som vill sälja sin svenska manual tillhörande eos 350d?

Jag beställde min kamera genom DigiCom och fick den idag. Tyvärr går dom inte ut med att kameran är importerad och endast har tyska, franska och italienska manualer!!?!

Jag drog iväg ett mail och fick till svar att man kan köpa en svensk manual för 395 kr. Eh, lite väl saftigt, eller? Expert ville dock ha ca: 800 kr.

Nina
 
Svensk manual

Hahaha..

Nej tyvärr inte. Men tack ändå!
Jag har laddat hem en engelsk manual (Pdf) men skulle helst vilja ha en på svenska!

Nina
 
Dålig stil att inte gå ut med det. Jag beställde själv från Digicom men efter ett flertal leveransförseningar och ouppfyllda löften köpte jag den på Scandinavian Photo istället.
 
Tack för all hjälp!

Nu verkar det som om det löser sig ändå (har blivit erbjuden att köpa en manual för 200 kr, alternativt kopiera).

Men som sagt, gulligt att ni tar er tid att besvara. Måste bara säga att kameran är helt fenomenal, det bästa jag köpt på....länge! ;)

Hälsningar Nina
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.