Annons

Svensk manual till Canon EOS 400D

Produkter
(logga in för att koppla)

ELKONGO

Medlem
Jag är pågång att köpa en Canon EOS 400D, har läst lite överallt att det mesta är postivt med denna kamera, men att många inte får med någon svensk manual utan bara engelsk, fransk, tysk och spansk.
Även om jag behärskar det engelska språket bra så skulle det ändå vara en trygghet att ha en manual på svenska. Det finns vissa butiker på internet som har svensk manual till kameran, men där ligger oftast prislappen runt 1000-1500 kr över de billigare butikerna. Det vet jag inte om jag tycker är värt att lägga ut. De pengarna kan man hellre lägga på ett bra minneskort eller dylikt. Är det någon som har några tips att ge mig hur jag eventuellt hur jag kan få tag i en svensk manual? Pappersform eller som PDF spelar ingen roll, PDF kan man bara skriva ut.

MVH Markus
 
Cyberphoto brukar nästan alltid ha svensk manual till sina produkter. Om det inte är det så brukar det stå klart och tydligt. Inkl frakt så är dom "bara" 500:- dyrare än den billigaste på prisjakt.nu. Eller har du jämfört med butiker i andra eu länder?
 
Härligt! Jag har besökt Cyberphoto förut men inte angående mitt kommande köp. 400 kr extra är ett mycket rimligt pris! Nej, jag har inte kollat i några andra EU-länder, jag håller mig i Sverige, då det skall var smidigt att komma skicka tillbaka om något skulle gå sönder. Tack så mycket! Fler ideér är välkomna!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.