Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Svalbard, vinkel

Produkter
(logga in för att koppla)

raskolnikov

Aktiv medlem
Hej, jag drar till Svalbard en vecka för att fota. Drar på torsdag. Tänkte höra om någon av alla ni eminenta besökare på denna sida har ngr tips på ingångsvinklar eller reportageideér jag kan utgå ifrån. Resan blev hastigt planerad och jag har inte haft tid för reasearch. Jag skriver även och hoppas kunna göra resan Breakeven, det vore min första någonsin i så fall. Hoppas på kreativa idéer och tips från er.

Om ni har uppslag på tidningar som kan vara intresserad av material från svalbard är det bara att skriva ner, alla tips tas emot med glädje.

Med vänliga hälsningar och djupa tackbugningar - Johan.

Växthuseffekten ligger ju i tiden, så att säga. Kan det vara något att spinna vidare på? Populärvetenskapliga tidskrifter kanske kunde vara intresserade(?).

Om jag hade åkt dit hade jag nog försökt komma med på en rundtur, runt ön, med någon av turbåtarna. Det borde underlätta att fota tex kalvande glaciärer, och med stor tur en isbjörn eller två :)

//Glenn

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto