Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studiokursen 18/2 Jönköping

Produkter
(logga in för att koppla)

Anderzon

Aktiv medlem
Hej på er, fick mina bilder ifrån kursen i tisdags. Mycket bra resultat måste jag säga, skulle vara roligt att höra vad ni tyckte om kursen.

Personligen tyckte jag att vi var några förmånga, hälften hade nog varit lagom. Därav blev det inte så många minuter att pilla med grejjerna själv. Men jag är ändå nöjd, bilderna blev välexponerade och som jag ville ha dem. Självklart kommer jag att köpa ett blixtpaket ;) Jag ska bygga mig en liten studio tror jag!

Mvh // Martin

Jag hoppas få tillbaka vissa bilder från förra tisdagen (produktfotograferingen) senare denna vecka. Håller med om att vi var lite för många. Man hade gärna pysslat och känt på prylarna en bra stund till.

Hoppas man får se lite bilder här på FS snart från kurstillfället. Vad jag har sett så har det inte kommit upp en enda hittills.

/mago

Jag har ett antal bilder från göteborg, men var skall man lägga upp dom? Man skulle ju vilja samla allas bilder på samma ställe tycker jag...

Det lär ju inte vara nån som hittar dom om jag lägger upp dom hos mig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar