Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studio i göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

avslut120328

Avslutat medlemskap
hej! Jag är en glad tjej som älskar att fotografera. jag undrar om någon vet om det finns att "hyra" en bra fotostudio någonstans i götaborg. Skulle bli tacksam om jag fick svar:)

kramar emma

för någon månad sedan var det en kille som snackade om att starta om starta en studio i göteborg... han fiskade medlemmar här på fotosidan vet jag ialla fall. Hur det sedan gick vet jag icke.. men sök i forumet och du bör finna svar.

www.retushera.se finns att hyra för vettiga pengar. Dock så får man ha egna blixtar, har för mig att det finns "bygglampor" som man kan låna. kolla hemsidan och kontakta dom.

Orkar du åka 1 tin och 15 min norrut så har jag en studio med det mesta som jag hyr ut ibland

Jan

På Brewhouse finns en stor "arena", som man kan använda som studio.

Det finns dessvärre pelare här och där som håller uppe taket, men ska du bara fotografera människor och objekt i liknande storlek är det inga problem.

Men du får ha med dig egna blixtar. Det finns troligtvis en hel del scensljus i lokalen, men har inte hunnit kolla upp dem.

Lokalen är inte gratis. Men möjligheten finns.

Jag håller på att övertyga dem om att bygga en cykloramavägg. Hoppas det går igenom!

www.brewhouse.se

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar