Annons

Studio i centrala Helsingborg, Intresserad?

Produkter
(logga in för att koppla)

gbjerne

Aktiv medlem
Hejsan,

Håller på att startar upp en relativt liten men mysig studio i centrala Helsingborg. Passar perfekt för porträtt och produktfoto, (kanske intle bilar och elefanter dock)
Kommer att vara färdig efter jul.

Studion kommer att vara fullt utrustad med ljus (Henzel), bakgrunder, stativ, ljusmätare, div, tillbehör mm mm. Även toalett.

Tittar så smått på olika alternativ för att få ner hyran något.

Finns det intresse att hyra in sig lite då och då eller rent av någon som vill vara med?

Kan tänka mig dela med 2-3 andra fotografer. Räknar med att hyran hamnar på runt 500-750:- PP.

Ni som är intresserade kan väl skicka ett litet mail till mig så hör jag av mig.

/Gustaf
 
Hej Gustaf
jag skulle vara intresserad av att hyra in mig 1 dag t ex, då jag bor i Helsingborg på somrarna och skulle behöva en studio om andan faller på vid ett sådant tillfälle, OK?

mvh / Björn Möller / Eskilstuna
 
Hejsan Björn,
Inga problem! Jag é så fräck att jag skriver upp ditt namn i den lilla "svarta boken".

Hör av mig så fort studion är helt iordningställd om du vill komma och ta en liten kik.
 
Hejsan Gustaf.

Jag är helt grön på att fota i studio,men tycker att det skulle vara mycket intressant att kanske kunna hyra in mej nån gång då och då för att experimentera och lära mej.

Jag och en kompis har pratat om att göra några fotoprojekt tillsammans med och då hade det här varit perfekt tror jag.Helsingborg är ju nära till hands,så hör gärna av dej om det kan bli aktuellt.

Mvh
Peter
 
Inga problem Peter
Studion kommer som sagt att vara "fullt" utrustad så det ända du behöver ha själv är en kamera. (kommer dock även att finnas en Mamiya 645 utrustning).
Har noterat även ditt namn och återkommer så fort studion är iordningställd.
 
Hej!

Jag är jätteintresserad av att hyra studion under en dag eller två.
När är den färdig och hur mycket kommer det kosta att ha den i en dag?

Ha det bra!

/Anna Johansson
 
Oj, det var en gammal tråd :) Du är väl kvar i Norge Gustaf?

Jag har en befintlig studio i centrala Hbg och kan tänka mig att hyra ut den per timme eller dag. Fick den här idén nu så jag har inte funderat igenom allt ännu :)
 
Oj, det var en gammal tråd :) Du är väl kvar i Norge Gustaf?

Jag har en befintlig studio i centrala Hbg och kan tänka mig att hyra ut den per timme eller dag. Fick den här idén nu så jag har inte funderat igenom allt ännu :)


Jag tycker du ska fullfölja den idén, behövs här i hbg!
hör av dig om det blir av vetja! :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.