Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm Lördagen 26/1 -08

Produkter
(logga in för att koppla)

HooX

Avslutat medlemskap
Halloj,
Har kollat på era bilder från tidigare helger å tycker detta verkar vara en skoj sak å göra.
Jag har inte sett något om morgondagen, jag vill nog inte försöka dra ihop ett gäng och förslå plats eller tid.
Men ni som har varit med förroch har lite bättre ideer, kanske vill dra ihop lite folk och föreslå tid och plats som jag sett er göra tidigare..

//Jimmy Björkman

Tyvärr kan jag ej imorgon, ska ut och träna "monstret"

Bilagor

• pict0291_rustie_run.jpg
    pict0291_rustie_run.jpg
    57.7 KB · Visningar: 276
ahh, det låter skoj, fin bild på monstret :) Trist att ingen annan svarat dock.

Men skulle någon vilja ta en promenad i stan och fota så kommer jag vara på Cafe Bellman som ligger bakom SergelBiografen, ca Klockan 12:00..
Bara å dyka upp om ni känner för det.

Jag hade gärna hängt på, Jimmy, men även jag har ett vilddjur att ta hand om den här helgen.

Inget gatufoto för mig innan nästa helg, men då jävlar ... ;)

Så nu är man hemma efter en heldag inne i stan.
Fick lyssna på en massa ljud lite varstans,en trumpet spelare, högvakten och lyssnade på en full finne.. Jag har ett foto på den fulla finnen, men han sade till mig att inte ville ha sin bild publicerade någonstans, så jag får respekter det och inte lägga ut den här. Summan av dagen vart ungefär -->
HaHaHaHa, jag har haft riktigt skoj inne i stan idag..

Bilagor

• dsc_0014-fs-spanskmusikant.jpg
    dsc_0014-fs-spanskmusikant.jpg
    94.4 KB · Visningar: 189
Högvakten. Jag tycker den här bilden vart bra.

Bilagor

• dsc_0054-fs-hogvakten.jpg
    dsc_0054-fs-hogvakten.jpg
    76.7 KB · Visningar: 188
Dagens bästa bild enligt mig iaf.!!

Statyn Järnpojke,
vid finska kyrkan i gammla stan, det var efter detta som jag fick möta den fulla finnen som babbla på av bara den.

Bilagor

• dsc_0080-fs-staty.jpg
    dsc_0080-fs-staty.jpg
    88.5 KB · Visningar: 185
TACK Lasse, du anar inte hur glad du just gjort mig genom att visa den länken, där jag kunde läsa om varför dess hus stod där...
Jag har undrat fram å tillbaka hela dagen varför det stod en rad med småhus uppe på kulturhuset..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar