Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Stockholm Lördag 21/2
- Trådstartare austlich
- Start datum
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Hmm, ja en sväng på stan kanske skulle vara trevligt. Jag är på. Om inget annat sägs så är jag vi mojen vid 13.00.
/Jon
/Jon
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Låter bra det, ses vid Medis.
benkar
Aktiv medlem
Såg tråden i sista stund men hann smita med....
Den där riktiga fotoinspirationen ville inte infinna sig, till stor del pga något besynnerligt "dis" och knepigt ljus under största delen av rundan, hmmmm.
MEN, kanontrevligt ses alla, och gå en sväng på stan, och blev i alla fall några bilder på minneskortet!
/B
Den där riktiga fotoinspirationen ville inte infinna sig, till stor del pga något besynnerligt "dis" och knepigt ljus under största delen av rundan, hmmmm.
MEN, kanontrevligt ses alla, och gå en sväng på stan, och blev i alla fall några bilder på minneskortet!
/B
Bilagor
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Fina bilder, Martin. Och den ser äckligt bra ut, den där OT-bilden. Vad körde du för ISO där i mörkret?
3200, Jons 50/1.4 var i sitt rätta element.
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Ja den på mig blev grymt bra med tanke på ljuset där inne. Snor den som avatar om det är ok med dig Martin?
Helt OK, säg till om du vill ha en större bild. Kul att du gillade den.
austlich
Aktiv medlem
Helt OK, säg till om du vill ha en större bild. Kul att du gillade den.
Den passade bra i den storleken. Så jag tackar så mycket!
Måste för övrigt säga att jag har fått blodad tand för gatu/stads fotografering efter att ha sett hur era bilder blev och nu förstår tankegångarna lite bättre.