Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm imorgon

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske det. Men det beror på vilken tid. Jag är fortfarande vaken, så jag lär nog sova till sådär 12 i alla fall. Men jag ska till stan i morgon oavsett. Söder och sen kanske city också.

jag har varit vaken ett tag jag. Men det är ju absolut noll intressant ljus, så jag hoppar i dag, det kommer bättre väder till helgen.

Jag bestämmer inte gärna saker utan kör lite på spontan sådär, men sätt ut en blänkare du, så blir det kanske något :)

Hänger gärna på till helgen. Nu när det är vintertid kan man ju plåta soluppgångar utan att gå upp astidigt. Vad säga om soluppgång i Gamla Stan ca kl 8 på lördagmorgon ? (om vädret är klart)

Hänger gärna på till helgen. Nu när det är vintertid kan man ju plåta soluppgångar utan att gå upp astidigt. Vad säga om soluppgång i Gamla Stan ca kl 8 på lördagmorgon ? (om vädret är klart)

haha ;P Klockan är mer som att inte gå och lägga sig ;P Men jag är nog på där låter trevligt faktiskt. Upp tidigt, plåta sen ta en frukost någonstans kanske?

Tidig lördagmorgon låter intressant, jag kommer kanske. När går solen upp, före eller efter 8? Var ser man soluppgången bäst?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar