Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm 11/4 Fotorunda

Produkter
(logga in för att koppla)

Fabian_

Aktiv medlem
Jag tänkte ut och fota lite street idag. Tänkte börja vid kl 12 och utgå från centralstation ("spottkoppen") och sen ta en lugn promenad in mot och igenom staden. Så får man se var man hamnar. Vill nån haka på så vet ni var jag börjar min promenad. :)

Annars är det bara att slå mig en signal om det är någon som vill ansluta på vägen.

//Fabbe
073-658 33 26

Jag tänkte ut och fota lite street idag. Tänkte börja vid kl 12 och utgå från centralstation ("spottkoppen") och sen ta en lugn promenad in mot och igenom staden. Så får man se var man hamnar. Vill nån haka på så vet ni var jag börjar min promenad. :)

Annars är det bara att slå mig en signal om det är någon som vill ansluta på vägen.

//Fabbe
073-658 33 26

Jag hänger gärna på en stund i alla fall. Kanske blir lite sen men kan nog vara framme till 12.15 =)

Här kommer lite bilder.. var osäker på om jag fick ladda upp dem här eller inte eftersom jag är med och tävlar med bilderna på GF1 tour. :) GF1'an var klart kul att fota gatufoto med.. riktigt smidig liten kamera.

Bilagor

• street1.jpg
    street1.jpg
    75.3 KB · Visningar: 125
  • street2.jpg
    street2.jpg
    74.6 KB · Visningar: 122
  • street3.jpg
    street3.jpg
    73 KB · Visningar: 126
Här kommer lite bilder.. var osäker på om jag fick ladda upp dem här eller inte eftersom jag är med och tävlar med bilderna på GF1 tour. :) GF1'an var klart kul att fota gatufoto med.. riktigt smidig liten kamera.

Kul att den fungerade så pass bra! Du får gärna slänga upp någon bild (vilken som helst) i fullformat på flickr eller något så man verkligen får granska kvaliteten eftersom tyvärr fotosidan komprimerar bilderna här i forumet. =)

fina pics å välkommen till m4/3 världen :) Har själv köpt mig en E-PL1 :D Vi får ta en promenad i Uppsala nån dag,

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar