Annons

Sthlm: Sjukt fotosugen 29/12

Produkter
(logga in för att koppla)

granden-

Aktiv medlem
Först lite matchning på jimmys trådnamn :)

Men jag är väldigt sugen på att lufta nya kameran och sedan var det även väldigt länge sedan jag var med på någon fotorunda i stan.

Jag tänkte utgå ifrån sergels torg och t-banne uppgången, rulltrappan. (Inte nere på torget.) Vid 11.30 för att både få sova ut och hinna få nyttja dagsljuset.

Sedan vart det bär av har jag inga planer på ännu, är inte mycket för planering av rutt, går dit kameran pekar.

Kan nås på,
0709-703917
om det vore något.

Kanon,
jag hänger med! Ska med ett tåg vid 15-tiden så det blir bara ett par timmar för mig. Dock i dagsljus den här gången ;)

Har du koll på vädret?

Bilagor

• imgp4390.jpg
    imgp4390.jpg
    75.8 KB · Visningar: 519
Trevligt, vill du dra ut tidigare då?

Annars så är det bara regn i en halvtimme enligt SMHI, 12-> ska det vara uppehåll. Vet inte hur säkert det är men brukar ändå fungera någon gång ibland kanske :p

Sen finns det inget dåligt väder, bara dåliga kamerahus. (Mitt är vädertätat).

Jag ska ut på stan en vända med en fotopolare, vi kanske hakar på. Är vi inte på plats 11:30 så vänta inte.

Andreas: 11.30 räcker bra för mig.

Och Kjell - vi kan ju sammanstråla över en kopp kaffe lite senare om vi inte syns innan. Gatufoto utan kaffepaus är ju inte helt fel.

Lägg gärna ut såna här någon eller några dagar i förväg, eftersom en Stockholmsresa kräver lite mer planering (från Uppsala, inte så långt, men dock). Är också fotosougen, men detta kom in i bilden lite för sent. Hopps ni får skoj!

Tack alla som var med. För mig var det första gången en träff med fotointresserade och det var skitkul, att snacka foto och ta bilder.

Kommer säkert att bli fler gånger :)

Men grabbar, lägg ut lite bilder då så man får se.
Det är ju tradition att göra så.

Tyvärr hade jag inte tid att delta denna gång.

Schyssta bilder, Göran!

Kul som vanligt idag även om ljuset krävde rätt höga iso-tal.

I alla fall. Eftersom jag var först på plats fick jag roa mig med att fota mötesplatsen:

Bilagor

• imgp8087.jpg
    imgp8087.jpg
    33.4 KB · Visningar: 112
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar