Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sthlm -Lör 9 jan -Sol/kallt Ngn som ska ut på stan?
- Trådstartare benkar
- Start datum
benkar
Aktiv medlem
Yepp! Jag kan från tolv ungefär.
Synas T-bana Fridhemsplan (uppgång Drottningholsvägen) 12.00, eller 12.30? Sedan kanske gå mot söder via Västerbron, eller in mot city över Kungsholmen/Norr Mälarstrand?
Viker ihop och tar med stativet OM man efter mörkrets infall inte råkar fastna på något ställe med värmande mat/dryck, kan bli färgglad solnedgång med efterföljande koboltblå himmel.
/B
quarc
Aktiv medlem
Tokbra. Jag dyker upp vid Fridhemsplan klockan 12.00. Smartast att invänta varandra innanför huvudentren, va? Om det är kallt, menar jag...
Vadå OM det är kallt, det vet vi väl att det är Om jag kommer är jag där i tid, vänta inte på mig.
benkar
Aktiv medlem
Tokbra. Jag dyker upp vid Fridhemsplan klockan 12.00. Smartast att invänta varandra innanför huvudentren, va? Om det är kallt, menar jag...
Finfint T-bana Fridhemsplan (uppgång Drottningholsvägen, innanför dörrarna) kl.12.00.
Kallt?, blir nog bara -12 eller så.....
/B
quarc
Aktiv medlem
Tack för trevligt fotosällskap.
Lite bilder från dagen...
Lite bilder från dagen...
Bilagor
jido
Aktiv medlem
Tack för igår, alla! Trevlig som vanligt med skönt väder och rejält med ljus gjorde dagen för min del. Några bilder från Norrmälarstrand, kulturhuset och krogen i nämnd ordning:
Bilagor
jido
Aktiv medlem
några till...
Jösses...
jido
Aktiv medlem
jido
Aktiv medlem
Ho! Ja, blev en lagom liten runda i strålande vinterkyla, och trevligt sällskap!
Mitt kassa bildbidrag från dagen får bli en "Not so hot dog" när en matte/husse handlade sig en mer "Hot dog" :-O
/B
Den bilden skäms inte för sig. Undrar hur de stackars hundarnas tankar gick när de fick se den bilden ...