Annons

Sthlm: lör 5/7 + planket

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Jag tänkte ta en sväng med kameran i morgon. Om någon vill haka på syns vi på medis kl 12.00 vid mojjarna.

Kl. 13.00 öppnar planket, så planen blir att i sakta mak traska mot Vitabergsparken och spana in några fina alster.

Någon som är på?

Bilagor

• imgp7228.jpg
    imgp7228.jpg
    64.8 KB · Visningar: 455
Tack själv! Trevlig liten promenix! :)

Blev dock inte så mycket seriöst fotograferande för min del, saknade nog inspirationen... Men alltid trevligt att komma ut och träffa fint folk!

Bilagor

• fs_dsc4565.jpg
    fs_dsc4565.jpg
    32.8 KB · Visningar: 263
IOFS så kändes "planket" som en besvikelse i år, dels relativt få bilder, inte så många bilder som fick mig höja på ögonbrynen/tycka om, och till sist så kändes det lite som "inbördes beundran" med texterna där olika fotografer i sin tur valt nästa fotograf som skulle få vara med osv.

Men jag gillade verkligen den svart/vita -bilden på en familj (?) där händerna sträcktes fram mot fotografen, med helt vita handflator, helt otroligt bra!

Tyckte bättre om bilderna uppe på Nytorget, tagna av några fotografer max 30 år, den med hunden vid ratten inne i bilen var verkligen 100% kanon!

Vid sidan av det så var det en kanontrevlig runda i trevligt sällskap som avrundades med en kall öl nere vid slussen :)

En "bonus" var skyltutställningen i Kungsan :-O

/B

Bilagor

• img_3697.jpg
    img_3697.jpg
    90.4 KB · Visningar: 267
Ja, tack för idag! :eek:)

Mitt på Medborgarplatsen satt han och sjöng. Svensexa kanske? :eek:)

Bilagor

• g1.jpg
    g1.jpg
    89.1 KB · Visningar: 192
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar