Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm- Höst Grillning.

Produkter
(logga in för att koppla)

HooX

Avslutat medlemskap
När: 18/10-2008
Vart: Tyresta by.
Tid: Kommer mera info om detta senare.

Det finns ett ställe vid en sjö ute i tyresta by (se bild) där man kan grilla och ha det mysigt.
Och med lite tur så finns det höstfärger kvar att fota då.
Först tänkte jag boka in den här helgen, men det blir nog för tajt för många och sen fråga jag Granden om helgen därpå men då är han i London, så den 18e bokar jag in.
Då har väl alla gott om tid på sig att boka in detta.
Hoppas på att många kommer...
Se min web för en större bild på grillstugan. http://www.jimmyb.se/DSC_3968.jpg

Vore även bra om ni skriver en lista på vilka som vill/kan komma och om det finns dom som har bil platser. Det går att ta sig ut dig med buss men det tar sin tid.

1. JimmyB "HooX" -utan bil.

Bilagor

• vindskydd.jpg
    vindskydd.jpg
    79 KB · Visningar: 421
fel helg för mig med, men jag fortsätter bevaka tråden ifall det skulle bli någon förändring.
/Anna

Å jag som trodde jag var ute i riktigt god tid.
Ni planera ännu bättre än jag.
Men vi kan ju skuta på den här helgen ännu mera om det är en dålig helg för många.

Beror kanske lite på väder och sådant också.
Kan väl avakta och se om det finns fler som är intresserade och kommer med några förslag.

Så preliminärt blir det antigen Lördagen 18e eller 25e Oktober.

Jag jobbar oregelbundna helger, så den 25:e är inte bättre. (18-19 är det privata lediga saker jag gör som tyvärr inte innehåller foto den här gången)

JAg skulle tycka det var trevligt med en höstgrillning. Har inte heller bil, går det att ta sig kommunalt?

//anna

Har bil (minibuss) skall kiak lite närmare på det datumet men kan säkerligen hämta uppp ett gäng om det skulle vara så.

Återkommer med svar.

JAg skulle tycka det var trevligt med en höstgrillning. Har inte heller bil, går det att ta sig kommunalt?

//anna

Det går alldeles jättesmidigt att ta sig dig med buss från Handenterminalen.
Sen promenad ut i skogen.

jimmylenn - Den närmsta :) Bylsjön tror jag den heter utan att kollat.. hehe

ekcim - Låter ju kanon :)

//anna

Hur blir det med den 18e??
Har ju inte fått något riktigt svar på om det kommer folk eller inte.
Min tanke är att det går en buss från Handenterminalen Buss 834 klockan 11.25 då är vi ute till skogs vid 11:45.

Vore trist om det inte blir av. Om Lördagen 25e är bättre så kan vi skjuta upp det en vecka, men då behövs det lite svar ang detta.

//JimmyB

jag kan inte den 18:e, är nyopererad och har en del framför mig.

men kommer gärna upp till stockhom nån annan gång.

jag kan inte den 18:e, är nyopererad och har en del framför mig.

men kommer gärna upp till stockhom nån annan gång.

Låter inge skoj att vara opererad, hoppas du kryar på dig.
Jag låter tråden ligga kvar tills ikväll, har det inte kommit några svar då så tolkar jag det som att detta blir inställt.

//JimmyB

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar