Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sthlm: Fotokompis torsdag 16/8
- Trådstartare jido
- Start datum
granden-
Aktiv medlem
Låter skoj, men tyvärr ser ju vädret ut att bli trist imorgon regn, men kanske inte regnar så mycket. Men vilken tid? Du missa det IGEN
Kom precis hem ifrån kulturfestivalen och ung08 festivalen varit där och plåtat lite med nya objektivet. Var ganska tamt nu på dagen kulturfestivalen men ung08 var i fullfart.
Så jag tänkte dra mig in igen till stan om någon timme eller två så är det folk intresserade av att mötas upp inne i stan så nås jag på mobilen 0709-703917, tänkte röra mig runt festivalområderna bara.
Kom precis hem ifrån kulturfestivalen och ung08 festivalen varit där och plåtat lite med nya objektivet. Var ganska tamt nu på dagen kulturfestivalen men ung08 var i fullfart.
Så jag tänkte dra mig in igen till stan om någon timme eller två så är det folk intresserade av att mötas upp inne i stan så nås jag på mobilen 0709-703917, tänkte röra mig runt festivalområderna bara.
jido
Aktiv medlem
Jag missade inte alls att ange tiden, Andreas. Jag avstod från att bestämma tid eftersom en starttid bara blir intressant om någon följer med.
Så ... Om du kommer att hänga med kan vi komma överens om en tid som passar oss båda.
Om det är lamt under dagen kanske det blir bättre att starta senare, kring 17.00.
Och lite regn tycker jag inte skadar så länge det är humana mängder.
Mvh
/Jimmy
Ps. Idag är det kört - lattjar med grabben min.
Så ... Om du kommer att hänga med kan vi komma överens om en tid som passar oss båda.
Om det är lamt under dagen kanske det blir bättre att starta senare, kring 17.00.
Och lite regn tycker jag inte skadar så länge det är humana mängder.
Mvh
/Jimmy
Ps. Idag är det kört - lattjar med grabben min.
Bilagor
granden-
Aktiv medlem
Ah det var också en variant som jag inte tänkte på, nu lät du dock sur nästan i ditt svar, det var inte så hårt menat det där.
Mmm du som har vädertätat tål lite mer regn
Men visst lite regn skadar inte jag är på. Jag kan ju köra plastpåse style också
Mmm du som har vädertätat tål lite mer regn
Men visst lite regn skadar inte jag är på. Jag kan ju köra plastpåse style också
Bilagor
jido
Aktiv medlem
Sorry för den sura tonen - den var oplanerad.
Anyhow - jag såg att Burnt Out Punks Freaksvarieté kör ett uppträdande på Sergels torg kl 15 så jag tänkte vara där tills dess. Freakvarité - kan det bli bättre ?
Hinner du till 15 eller kommer du in senare?
/Jimmy
Snygg bild förresten - är den från igår?
Anyhow - jag såg att Burnt Out Punks Freaksvarieté kör ett uppträdande på Sergels torg kl 15 så jag tänkte vara där tills dess. Freakvarité - kan det bli bättre ?
Hinner du till 15 eller kommer du in senare?
/Jimmy
Snygg bild förresten - är den från igår?
granden-
Aktiv medlem
Jag är ledig har egentligen bara 24 prov att göra men jag kommer dem hinner jag göra i helgen (Mindre viktiga prov)
Känner igen namnet men inga jag hittar i min spellista varken på datorn eller i cd skåpet. Vet inte vart jag kan känna igen namnet, liknar väl något annat antar jag, för jag hittade inte dem någonstans i mina samlingar
Men lirar dem 15.00 eller tänkte du vara där 15.00?
Jupp den är ifrån igår, finns några till i mitt album också som är ifrån tidiga dagen igår
Känner igen namnet men inga jag hittar i min spellista varken på datorn eller i cd skåpet. Vet inte vart jag kan känna igen namnet, liknar väl något annat antar jag, för jag hittade inte dem någonstans i mina samlingar
Men lirar dem 15.00 eller tänkte du vara där 15.00?
Jupp den är ifrån igår, finns några till i mitt album också som är ifrån tidiga dagen igår
Bilagor
granden-
Aktiv medlem
jido skrev:
Tack för idag, Andreas! Lika trevligt som alltid och en nyttig promenad på köpet. Fast det lär behövas en hel del fototurer om man ska få samma fysik som den här cirkus-tjejen.
Vi får nog ta många fler fototurer och du får säga upp kontakten med din son tyvärr om vi ska få sådan där fysik av endast gå och plåta
Tack själv för idag, väldigt trevligt som vanligt.
Det här var lite vågat också
Bilagor
granden-
Aktiv medlem
jido skrev:
Eller bränna fett med gammal hederlig pyroteknik:
Gillar den bilden, man får en härlig översikt men ser ju samtidigt vad som händer.
granden-
Aktiv medlem
Sen har jag bilden ifrån norrmalmstorg med tjejen och TVn som bakgrund kommer som en länk då jag inte vill förminska den
http://bilder.gcrl.info/dsc_5329.jpg
http://bilder.gcrl.info/dsc_5329.jpg
jido
Aktiv medlem
Eller hur? Ren röta förstås att tima explosionen så pass bra, men ...Gillar den bilden, man får en härlig översikt men ser ju samtidigt vad som händer.