jido
Aktiv medlem
Nu börjar jag få slut på bilder igen vilket gör det nödvändigt att dra till stan igen med kameran i högsta hugg.
Plats: Ringen vid T-centralen
Tid: 12.00 på måndag
För att förekomma de som alltid tjatar om att vi behöver tema bestämmer jag helt sonika att måndagens tema är låttitlar av Steely Dan. Sug på den Troende Dan Heads får förstås skena iväg med allehanda fiffiga tolkningar utifrån låtarnas innebörd - för dig som är oinvigd räcker det gott med att titeln matchar bilden.
Nåväl - här är låtarna du har att välja mellan. Om någon mot förmodan skulle lyckas matcha varenda titel mot en bild bjuckar jag på bärs. Eller kanske en Black Cow, för att hålla mig till temat hö-hö...
LÅTAR:
- BAD SNEAKERS
- BLACK COW
- DIRKY WORK
- DON'T TAKE ME ALIVE
- GLAMOR PROFESSION
- GREEN EARRINGS
- HEY NINETEEN
- HOME AT LAST
- ONLY A FOOL WOULD SAY THAT
- PRETZEL LOGIC
- REELIN' IN THE YEARS
- SIGN IN STRANGER
- THROW BACK THE LITTLE ONES
Minst tre titlar ska du ha bilder till efter dagens slut. ok?
Rock on, allihop!
(och med förhoppningen att någon hänger med
Plats: Ringen vid T-centralen
Tid: 12.00 på måndag
För att förekomma de som alltid tjatar om att vi behöver tema bestämmer jag helt sonika att måndagens tema är låttitlar av Steely Dan. Sug på den Troende Dan Heads får förstås skena iväg med allehanda fiffiga tolkningar utifrån låtarnas innebörd - för dig som är oinvigd räcker det gott med att titeln matchar bilden.
Nåväl - här är låtarna du har att välja mellan. Om någon mot förmodan skulle lyckas matcha varenda titel mot en bild bjuckar jag på bärs. Eller kanske en Black Cow, för att hålla mig till temat hö-hö...
LÅTAR:
- BAD SNEAKERS
- BLACK COW
- DIRKY WORK
- DON'T TAKE ME ALIVE
- GLAMOR PROFESSION
- GREEN EARRINGS
- HEY NINETEEN
- HOME AT LAST
- ONLY A FOOL WOULD SAY THAT
- PRETZEL LOGIC
- REELIN' IN THE YEARS
- SIGN IN STRANGER
- THROW BACK THE LITTLE ONES
Minst tre titlar ska du ha bilder till efter dagens slut. ok?
Rock on, allihop!
(och med förhoppningen att någon hänger med
Bilagor
Senast ändrad: