Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Fotokompis fredag 3/8

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Det verkar bli fint väder i morgon. Någon som vill hänga med på en promenad i stan? Jag har inga särskilda mål förutom att försöka vara i Gallerian någon gång mellan 12-16 då Pride håller Dragworkshop.

Kanske blir det fler färgstarka modeller liknande Mizz Dozia som jag mötte igår.

Bilagor

• imgp4237.jpg
    imgp4237.jpg
    99.9 KB · Visningar: 385
12 är lite tidigt för mig då jag har lite pyssel på förmiddagen. Men jag kan haka på lite senare, typ 14-tiden.

Finemang, Monica.
Ring mig när du är på gång så möts vi upp då.

Ps. Du kommer väl ihåg vad jag sa igår om vilka Pride-deltagare som brukar lyftas fram i medierna? Mizz Dozia fanns på Svenskans förstasida idag ;)

Regna ska det såklart göra. Man ska tydligen inte skriva inlägg innan man fått i sig minst 2 koppar kaffe. ;-)

Regn är bra fotoväder, det kan bli snygga speglingar. :)

Tjena Jimmy!

Jag är intresserad av att hänga på! Vet dock inte ännu om jag hinner till 12?

//Marcus

Bilagor

• 1573-piercad-läpp-40k.jpg
    1573-piercad-läpp-40k.jpg
    39.4 KB · Visningar: 258
Godmorgon Mackan!
Jag hinner inte heller till 12 men jag ska ringa Jimmy när jag närmar mig.
Jag hinner nog till 13-tiden. Kanske. :)

Plåtade denna donna på Fotofestivalen. Kläderna liknar Mizz Dozia´s stil på Pride. Kan det vara hon tro? Fast frisyren är lite annorlunda. :)

Bilagor

• rosa.jpg
    rosa.jpg
    79.8 KB · Visningar: 253
Kul, Mackan! Ring när ni är på ingång så synkar vi oss.

Bilagor

• imgp2141-highcontrast.jpg
    imgp2141-highcontrast.jpg
    95.2 KB · Visningar: 255
mohei skrev:
Plåtade denna donna på Fotofestivalen. Kläderna liknar Mizz Dozia´s stil på Pride. Kan det vara hon tro? Fast frisyren är lite annorlunda. :)

Om det inte är en dräkt man kan hyra skulle jag tippa på att det är samma flicka. Eller är det en (unisex)uniform, månne?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar