Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Fotokompis + fika den 19/1

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Någon som vill hänga med på en liten stadsvandring på lördag? Resan börjar kl. 12.00 vid Östermalmshallen för att sakta dra sig mot söder.

Fika vid 16-tiden på café Puck på Hornsgatan. För alla fria krafter som är ute och fotar på egen hand kanske det kan vara trevligt att sluta upp där och träffa andra fotointresserade, så dyk upp ni med.

/Jimmy
 

Bilagor

  • imgp7640.jpg
    imgp7640.jpg
    73.2 KB · Visningar: 785
I´m in Jimmy för att uttrycka mig på taskig franska!
 

Bilagor

  • d70-9730-40k.jpg
    d70-9730-40k.jpg
    38.1 KB · Visningar: 661
Och jag funderar och funderar. Gatufoto eller abstrakt naturfoto? Sååå svårt att välja.
 

Bilagor

  • barr400.jpg
    barr400.jpg
    89.3 KB · Visningar: 613
Usch och fy för detta gråtråkiga stockholmsväder. Jag bäddar ner mig i soffan med böcker och popcorn istället.
 
Låter bra Monica!

Vi andra som masa oss ut i ruskvädret fick iaf lite luft, kaffe och trevligt sällskap!

Tack för idag, här kommer väl något från dagens skörd också.

Visby-Paris-Stockholm
 

Bilagor

  • 1415-jon-hoppar-besk-50k.jpg
    1415-jon-hoppar-besk-50k.jpg
    42.6 KB · Visningar: 414
Som tur var finns ju alltid NK. Och där ligger bokhandeln vägg i vägg med leksaksaffären:
 

Bilagor

  • imgp8578.jpg
    imgp8578.jpg
    53.5 KB · Visningar: 373
och så finns det toa där. Bredvid bagageförvaringen, tänka sig:
 

Bilagor

  • imgp8602.jpg
    imgp8602.jpg
    97.8 KB · Visningar: 366
och efter hen hel dag med busväder slog solen till och lyste upp taken på söder. Vi gick och fikade.
 

Bilagor

  • imgp8660.jpg
    imgp8660.jpg
    97.3 KB · Visningar: 296
Blev det nån fika, själv satte jag i mig Grillad kykling file med tzatsiki, mums :)

Centralhallen
 

Bilagor

  • 1529-centralhallen-50k.jpg
    1529-centralhallen-50k.jpg
    49.3 KB · Visningar: 291
Måste säga att jag gillar färgerna som dovholt och Mackan fick till i sina foton på centralen och den på flaggorna.
Jag funderade på om jag skulle följa med på en av era promenader, men jag försov mig idag... HaHaha
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.