Annons

Sthlm: Afterworkfoto idag den 8 juli

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Jag tänker sticka ut på en fotorunda i stan i eftermiddag. Någon som vill knalla med och kanske avsluta med en öl och lite partyfoto på någon uteservering?

Mötesplats: Odenplan kl 17.00

/Jimmy

Äntligen kom det en fotorunda... :) men jag är barnvakt så jag måste tyvärr hoppa denna gång. :(
Nästa vecka Jimmy får du eller jag dra igång nått. Då är jag fri!

/Tina

Jag har faktiskt en (EOS 650 med 35-70mm samt en Speedlite 300EZ) även om jag fn fotar med Nikon.

Är lite kul med alla diskussioner mellan ägare av Canon resp Nikon!

Ok...trevligt för dig. Jag fotade Nikon analogt innan jag gick till Canon digitalt.
Ja visst är det kul med Canon-Nikon! :) Men Jimmy kör med Pentax...ännu ett märke i debatten. :) Dock är det B-laget medan vi kör med A-laget *skrattar skojsamt*

/Tina

Ok...trevligt för dig. Jag fotade Nikon analogt innan jag gick till Canon digitalt.
Ja visst är det kul med Canon-Nikon! :) Men Jimmy kör med Pentax...ännu ett märke i debatten. :) Dock är det B-laget medan vi kör med A-laget *skrattar skojsamt*

/Tina

It´s a never ending story!

Nu måste jag sluta med det här...Förstör forumtråden som eg. handlar om foto träff idag.

Björn: Om du befinner dig i Stockholm idag och har tid så häng med på fotorundan. Det är ett härligt gäng! :) Ja kan inte denna gång. Men nästa så!

/Tina

Jag e på nån dag med bättre framförhållning så vi hinner planera eftersom jag bor i Uppsala nu hehe. Så hojta!

/Tina

Värst vad ni har kul när jag är borta, då ... Det ska bli spännande att se exakt hur mycket bättre era Canikon bilder blir än mina nästa gång vi går ut tillsammans ;)

Håll utkik efter nästa fotorunda!

Nu - några bilder från gårdagen (som för övrigt raskt övergick till en pubrunda på Norr mälarstrand :):

Bilagor

• 090708_IMGP5084.jpg
    090708_IMGP5084.jpg
    86 KB · Visningar: 88
  • 090708_IMGP5088.jpg
    090708_IMGP5088.jpg
    76.7 KB · Visningar: 88
  • 090708_IMGP5139.jpg
    090708_IMGP5139.jpg
    78 KB · Visningar: 88
Tack för igår, det var trevligt.
Vart några bilder trots pubstoppen :)

Fler bilder hittar ni på min webb. JimmyB.se

Bilagor

• DSC_3741.jpg
    DSC_3741.jpg
    76.9 KB · Visningar: 67
  • DSC_3749.jpg
    DSC_3749.jpg
    67.5 KB · Visningar: 65
  • DSC_3756.jpg
    DSC_3756.jpg
    81.3 KB · Visningar: 68
  • DSC_3810.jpg
    DSC_3810.jpg
    52.1 KB · Visningar: 64
  • DSC_3833.jpg
    DSC_3833.jpg
    67.7 KB · Visningar: 69
Bara en liten till.
Vy från Norr Mälarstrand över Slussen på Söder.

Bilagor

• DSC_3883.jpg
    DSC_3883.jpg
    55.4 KB · Visningar: 68
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto