Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sthlm 20mars kl 12.00 - Sol och folkvimmel
- Trådstartare leoni72
- Start datum
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Jupp! Jag kommer...
/Jon
/Jon
J0£L
Aktiv medlem
Jag funderar också på att hänga med, men jag är inte riktigt säker med tanke på att det här dök upp med väldigt kort varsel. Fast å andra sidan vore det trevligt att ge sig ut i solen en sväng och plåta idag. Hmm, kanske...
Äh vad tusan, både jag och slutaren behöver motioneras så jag dyker upp .
Äh vad tusan, både jag och slutaren behöver motioneras så jag dyker upp .
HooX
Avslutat medlemskap
Med tanke på den korta varseln så kör jag med den akademiska kvarten!
/Tina
Jag hoppar i bilen på em gång nu och får nog nyttja den kvarten.
J0£L
Aktiv medlem
jac38
Aktiv medlem
Jag får också tacka för turen. Någon film lär jag inte klippa ihop med dagens matrial. Hur stilla man än tror att man håller kameran så skakar bilden lite, hela tiden. Jag måste ha en stativ med mig, helt enkelt, nästa gång. Lärde mig en nyttig läxa och fick en uppfriskade promenad på köpet. Jag ska göra om försöket om ett par dagar, eller nåt, för det vore roligt att helt koncentrera sig på Stadshuset och sen se om jag kan klippa ihop något bra.
MVH
Jacob
MVH
Jacob
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
benkar
Aktiv medlem
Mycket trevligt komma ut i "vårsolen" Blev splittrad grupp vid Rålis, men kan berätta att det var mycket folkliv, närapå trängsel, längs hela sträckan Västerbron, Hornstull, Årstaviken, Skanstull, Hammarby Sjöstad
Slänger upp några bilder som får spegla Stockholm i växlingstid vinter/vår, allt från änder till ändor....
/B
Slänger upp några bilder som får spegla Stockholm i växlingstid vinter/vår, allt från änder till ändor....
/B
Bilagor
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Master M6
Aktiv medlem
Tack för en riktigt trevlig och givande dag! Tyvärr var jag inte riktigt på G idag men här kommer några bilder som jag gillar från dagen.
http://s717.photobucket.com/albums/ww172/Master_M6/Vardag/
Tar gärna mot eventuella tankar om mina bilder.
http://s717.photobucket.com/albums/ww172/Master_M6/Vardag/
Tar gärna mot eventuella tankar om mina bilder.
HannesNikon
Aktiv medlem
Sen några koncentrerade gatufotografer i vimmlet.
Är det ett Sigma 50-150 killen till höger har? /Hannes